Liebe Freunde der Schweiz, die Zeiten Stimmen einen nachdenklich, aber dennoch - oder gerade umso mehr - versuchen wir, Ihnen ein abwechslungsreiches Veranstaltungsprogramm zu präsentieren. Natürlich wirkt sich die Pandemiesituation immer noch auf unsere Vereinsveranstaltungen aus. Dies vor allem in der Planbarkeit.

Passen Sie auf sich auf und bleiben Sie gesund!

06.07.2022

Schwyzerdütsche Stammtisch

Wär gärn möcht schwyzerdütsch rede, chunnt zum "STAMM“

Meinige u aktuelli Tagesgschee i dr Heimat u das in Hamburg sy o üsi Theme. U das alles zäme mit emene guete Glas Wy u e chlyni gsundi Spiis Chaarte gid e heimelige Aabe. U we de no die verschidene Dialäkte zäme chöme, de wird’s de richtig interessant!
Da ja leider i dr Zwüscheziit der Cercle Romand nümme existiert, u es sicher no es paar Schwyzer git, wo gärn würde französisch, italienisch oder sogar rätoromanisch rede, versueche mier doch eifach mal e gemischte Stammtisch z'mache, aber OHNI HOCHDÜTSCH ! Wenn dier also öpper chönnet, wo eine vo dene vier Sprache redt, bringet ne eifach mit:

Wo: Sprachenclub Pro Linguis, Rothenbaumchaussee 97, 20148 Hamburg

la prossima scuntrada vegn ad avair lieu:
Wo: Sprachenclub Pro Linguis, Rothenbaumchaussee 97, 20148 Hamburg

Il prossimo incontro avrà luogo:
Wo: Sprachenclub Pro Linguis, Rothenbaumchaussee 97, 20148 Hamburg

La prochaîne „Table Ronde“ aura lieu:

Mier freue üs uf e gmüetleche, luschtige Aabe. Sicher weiss der Einti oder di
Anderi öppis Schöns zverzelle.

Noch ein allgemeiner Hinweis zum Einlass:
Bitte die allgemein gültigen Corona Regeln beachten. Ihr könnt euch unter der Tel.Nr. 040-410 71 57 direkt informieren.